1. Григор’єва Л. В. Сучасні чинники небезпек для процесу надання туристичних послуг / Л. В. Григор’єва // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Економічні науки. – 2017. – Вип. 45. – Ч. 1. – С. 56-62. 0.7 д.а.
2. Григор’єва Л. В. Обліково-аналітичне забезпечення організації туристичної діяльності / Л. В. Григор’єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 5. – С. 133-137. 0.5 д.а.
3. Григор’єва Л. В., Журба І. Є., Матюх С. А. Маркетинг туризму та реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Григор’єва, І. Є. Журба, С. А. Матюх. – Хмельницький: ХНУ, 2018. – 235 с.
4. Григор’єва Л. В. Застосування соціального медіа маркетингу в просуванні туристичного продукту / Л. В. Григор’єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 1. – С. 166-171.
5. Авторське свідоцтво № 76788 «Концепція розвитку туристичного центру міста «Вільний вуличний скульптурний простір», 2018.
6. Авторське свідоцтво № 77031 «Маркетингове дослідження мотивації туристичних подорожей», 2018.
7. Григор’єва Л.В. Екологізація як перспективна тенденція розвитку готельного господарства // Актуальні проблеми та перспективи трансформації міжнародних економічних відносин і світового господарства: Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції 20-21 квітня 2018 року. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – С. 142-146.
8. Григор’єва Л. В. Розвиток комунікативних навиків персоналу туристичної фірми в кризових умовах // Problems and Innovations in Science. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. Littera Verlag. Munich, Germany. 2020. Pp. 33-36.
9. Григор’єва Л. Система волонтерського менеджменту проектів з відновлення туристичних ресурсів [Електронний ресурс] / Людмила Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2019. — Вип. 1 (20). — С. 153-165. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19glvvtr.pdf
10. Григор’єва Л.В., Гриндій О.С., Журба І.Є. Проблеми розвитку караванінгу як виду автотуризму // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції 28-30 листопада 2019 р. – Хмельницький: ХНУ. – С. 54-56.
11. Григор’єва Л. В. Розвиток комунікативних навиків персоналу туристичної фірми в кризових умовах // Problems and Innovations in Science. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. Littera Verlag. Munich, Germany. 2020. Pp. 33-36.
12. Григор’єва Л.В. Технологія розробки евакуаційних турів // Туризм ХХІ століття: проблеми та перспективи : зб. наук. пр. / гол. ред.Л. Г. Білий. – Хмельницький : Вид-во МАУП, 2022. – Вип. 7. – С. 19-28.
13. Григор’єва Л.В., Гриндій О. С., Журба І. Є. Сучасний стан та засади формування туристично-рекреаційного потенціалу Хмельницької області. – Вісник Хмельницького національного університету. – 2022. – №5. – Т 2.
14. Hryhorieva L. Approach to Religion in Tourism Conflict Management on the Case of Morocco / Modern foundations of economics, management and tourism. Monograph. – Primedia eLaunch, Boston, USA, 2022.
15. Reproduction, Use and Circulation of Natural Recreational Resources in the Context of Globalization : Kliuchenko A., Cheroi L., Mostepanyuk V., Romanenko V., Moskalenko M., Hryhorieva L. (Liudmyla Hryhorieva) : Postmodern openings, Volume 13, Issue 1, Page 148-169, JAN 2022. Web of Science, Core Collection.