20 жовтня 2023 року у рамках вивчення дисципліни «Готельна справа», «Ресторанна справа», «Організація готельно-ресторанних послуг» та «Основи індустрії гостинності у готельно-ресторанному бізнесі» для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація» була проведена гостьова лекція на тему «Дефекти сервісу, знайти та знешкодити». До лекції приєднались викладачі кафедри, а саме: Тетяна ТОМАЛЯ, Наталія ПРИЛЕПА, Олена ДАВИДОВА, Лілія ГРИЗОВСЬКА та Оксана ГРИНДІЙ. Гостьову лекцію проводила кафедра туризму і готельно-ресторанного бізнесу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Спікер заходу- Юлія КОСЕНКО (операційний директор мережі Ribas Hotels, головний редактор журналу «Академія гостинності»). Під час лекції студенти дізналися як виявляти, фіксувати та працювати над дефектами сервісу в готельно-ресторанному бізнесі. Дякуємо Юлії КОСЕНКО за отримані знання!