Розвиток сучасних інформаційних технологій зумовлює значні трансформації у сфері туризму, які досить активно впливають на всі аспекти туристичного бізнесу, від пошуку та бронювання подорожей, просування туристичних продуктів, створення мобільних додатків до способів комунікації менеджерів туристичних агенцій із потенціальними клієнтами.
В цьому контексті, 08 квітня 2024 р. в межах вивчення дисципліни «Інноваційні технології в туризмі» (доцент Ігор Несторишен) студентами Хмельницького національного університету спеціальності «Туризм і рекреація», відбулась відкрита лекція на тему «Сучасні інформаційні технології в туризмі» із запрошеним гостем, Данило Манько . Зауважимо, п. Данило є фахівцем із інформаційних технологій у сфері туризму в компанії TRAVEL POINT, яка є одним з лідерів вітчизняного та європейського ринку у сфері розроблення інформаційних продуктів для усіх учасників ринку туристичних послуг: туристичних операторів та туристичних агенцій, авіакомпаній, залізниць, готельно-ресторанних комплексів, консолідаторів тощо.
Під час лекції п. Данило розповів про історію створення та основні напрями розвитку компанії TRAVEL POINT, перелік основних програмних продуктів, а також особливості співпраці із представниками усього ланцюга ринку туристичних послуг.
Окремо, лектор розкрив основні аспекти функціонування Глобальних систем бронювання (GDS – Global Distribution System), а саме Galileo, Sabre, Amadeus, які тривалий час відіграють дуже важливу роль у туристичній сфері.
Практичний аспект заняття було формалізовано шляхом обґрунтування доцільності та розкриття особливостей розроблення чат-ботів для туристичних агенцій. Після ознайомлення із теоретичними засадами розроблення чат-ботів, студенти мали змогу завдяки сучасним інформаційним технологіям спробувати розробити власний чат-бот віртуальної туристичної агенції.
Також, лектор торкнувся актуальної теми щодо вимог роботодавців у сфері туризму до потенційних кандидатів, зокрема, найпоширенішими фаховими компетентностями, які мають бути у претендентів на посаду менеджера з туризму, є вміння використання автоматизованих систем бронювання перевезень та супутніх послуг, розуміння процесу розрахунку тарифу та оформлення авіаквитка, (відповідно до правил та програм), орієнтація у категоріях виїзних віз, знання систем бронювання (Galileo, Sabre, Amadeus), бажана наявність дипломів IATA, знання англійської мови та ПК.
За результатами зустрічі п. Данило за допомогою навчальної платформи Kahoot, провів цікаву вікторину, де були визначені переможці.
Щиро дякуємо п. Данилу за цікаву зустріч та долучення до освітнього процесу студентів Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи ХНУ