Перелік основних наукових публікацій Лілії Гризовської

1. Hryzovska Liliia. Improving Management Decisions in Urban Passenger Transport Based on the Sociological Study. International Journal of Industrial Engineering & Production Research December 2020 Vol. 31, No. 4: 491-498 DOI: 10.22068/ijiepr.31.4. 491 – Режим доступу: http://ijiepr.iust.ac.ir/article-1-1125-en.html

2. Hryzovska Liliia. Features of State Regulation of the Hotel and Restaurant Business in the Digital Economy IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, pp. 69-74. – Режим доступу: http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220911.pdf

3. Гризовська Л.О. Особливості та сучасні тенденції управління туристичним бізнесом в Україні / Л.О. Гризовська // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». – Випуск 26.-Ч. 1.-2018. – с.115-118

4. Гризовська Л.О. Вплив структури інтелектуального капіталу машинобудівного підприємства на вибір типу інноваційної стратегії /  В.В. Стадник, Л.О. Гризовська // Вісник ХНУ,Т.1,2016-С.96-101.

5. Гризовська Л.О. Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві\Економіка та суспільство, # 16/2018,с. 308-315 Режим доступу: www.economyandsociety.in.ua

6. Гризовська Л.О. Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесу/Економіка та суспільство,#16/2018.с.301-307. Режим доступу: www.economyandsociety.in.ua

7. Гризовська Л.О. Актуалізація маркетингового підходу до побудови програм розвитку організаційного знання / В. Стадник, Л.Гризовська, М. Гаджук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 6, т.2. – С.7-12

8. Гризовська Л.О. Особливості типізації засобів розміщення в індустрії гостинності/ О.В. Гейдарова, Л.О. Гризовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019, №5.-С.74-78.

9. Гризовська Л.О. Акцентуація ролі маркетингової складової системи менеджменту туристичного підприємства в контексті його конкурентоспроможності / В.В. Стадник, Л.О. Гризовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2019. – № 6. – С.187-194.

10. Гризовська Л.О. Інформаційний менеджмент у реалізації потенціалу креативності й різноманітності суб’єктів індустрії гостинності / В.В. Стадник, Г.О. Соколюк, Л.О. Гризовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2020. – № 2. – С.7-11.

11. Гризовська Л.О. Методи й інструменти інформаційного менеджменту підприємств індустрії туризму / В.В. Стадник, Л.О. Гризовська // Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». – Випуск 54.-Ч. 1.-2020. – с.97-113.

12. Hryzovska Liliia. Modelling business processes based on logistics concepts and quality management system principles, International Journal of Management(IJM), Volume 11, Issue 7, July 2020, pp.175-188.

13. Hryzovska L.Heterogeneity factors and innovations strategies of innovation-active enterprise / V. Stadnyk, L. Hryzovska // Economy and Education: modern tendencies. Volume of Scientific Papers. – Оpole: The Academy of Management and Administration in Оpole, 2017. – 360 p. – P.29-35 Режим доступу: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6596.

14. Гризовська Л.О. Спеціалізований туризм – сутність і особливості ліяльності /  Матеріали XІІІ Міжнародної науково-практичної конференція «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток» 21-22 квітня 2021. -Харків, 2021. – с.50-54

15. Гризовська Л.О. Маркетингові комунікації в туристичному бізнесі / Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі[Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. – с.262-264.

16. Гризовська Л.О. Сучасні тенденції інноваційних зміну спеціалізованому туристичному бізнесі / «Економіко-правові дискусії» Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (30 квітня 2020 року). – Кропивницький:ЛА НАУ, 2020.- с.92-95.

17. Гризовська Л. О. Особливості взаємодії готельного господарства та туризму України / Актуальні проблеми економіки та управління: теоретичні і практичні аспекти. Тези доповідей VI міжнародної науково-практичної конференції 14–16 травня 2020 р., м. Хмельницький. – с.38-40.

18. Гризовська Л.О. Цифрові маркетингові комунікації в туристичному бізнесі / Тези доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції  «Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформацій економіки» 16-17 квітня 2020 р., м. Дніпро.

19. Гризовська Л.О. Інноваційні технологій розвитку компетенцій персоналу в готельно-ресторанному бізнесі / Л.О. Гризовська / Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training. – Riga: Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2019. p.16-19.

20. Гризовська Л.О. Вплив економічної кризи на розвиток туристичного бізнесу / Міжнародна науково -практична інтернет – конференція, присвячена 50 -річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р. : [тези доп.] / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2017. – 474 с. -с. -413 – 414.

21. Гризовська Л.О. Фактори впливу на туристичну діяльність в Україні. Пріоритети розвитку підприємств у ХХІ столітті // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 29 листопада 2017 р. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2017. – 272 с. -с. 45-46.

22. Гризовська Л.О. Інтернет-технології в діяльності сучасного туристичного підприємства / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.2-3 червня 2017р.Ч.1.м.Київ.с137-139

23. Гризовська Л.О. Бізнес-планування в діяльності сучасної туристичної фірми / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.2-3 червня 2017р.Ч.1.м.Київ.с140-142.