ВЕБІНАР НА ТЕМУ: «ПОРТЬЄ: РОБОТ ЧИ ЧАРІВНИК» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 241 «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»

15 березня 2024 року у рамках вивчення дисципліни «Готельна справа» (викладач Олена ДАВИДОВА) для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» був проведений вебінар на тему: «ПОРТЬЄ: РОБОТ ЧИ ЧАРІВНИК». Вебінар проводила Олена НЕМОДРУК, керівник служби прийому та розміщення готелю «Оптіма Кропивницький» готельно-ресторанної мережі «Optima Hotels & Resorts» на запрошення кафедри технологій у ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва Університету Туган-Барановського.
Олена НЕМОДРУК ознайомила студентів з особливостями готелю «Оптіма Кропивницький», розповіла про основні завдання та функціональні обов’язки персоналу служби прийому та розміщення; управлінські рішення, що приймаються на рівні підрозділу та всього готелю тощо.
Особливо цінним була демонстрація роботи у спеціалізованому програмному забезпеченні, що застосовується у мережі SERVIO Готель. Олена НЕМОДРУК продемонструвала на практиці, як проводити бронювання номеру, більш точно зупинилась на особливостях функціональних можливостей програми.
Пані Олена на своєму прикладі показала здобувачам необхідність навчання, розвитку професійних навичок, також особливості вміння роботи у команді, інших необхідних hard та soft skills.
Дякуємо пані Олені за отримані знання!