25 листопада 2021 року відбулася міжнародна гостьова лекція «Формула успіху сфери обслуговування – конкурентоспроможний фахівець» для студентів Хмельницького національного університету, Ужгородського національного університету та Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника за підтримки головного партнера у Турецькій Республіці – компанії “ASA” HRM в особі гендиректора та засновника Сібіха Чайлака.
пікерами виступили: Онур Чанкайя – заступник генерального директора готелю PAPILLON AYSCHA; Сафійє Сакаллиоглу – менеджер з персоналу готелю NG Phaselis Bey; Джем АКАЙ – ентертеймент директор Calista Luxury Resort.
Від Хмельницького національного університету у проведенні лекції взяли участь: декан факультету управління, адміністрування та туризму, д.е.н., професор Євгеній Рудніченко; заступник декана, к.е.н Людмила Кримчак; а також викладачі кафедри менеджменту, адміністрування та готельно-ресторанної справи (доцент, к.е.н. Наталія Прилепа; доцент, к.е.н. Лілія Гризовська; доцент, к.е.н. Тетяна Томаля), а також кафедри туризму (доцент, к.е.н Людмила Григор’єва; ст. викладач Оксана Гриндій).
Модератором-представником української сторони була Руслана Жовтані, заступник декана факультету туризму та міжнародних комунікацій Ужгородського національного університету, директор компанії «Тревел Стаді Ворк».
Модератором та організатором даного заходу від ХНУ був завідувач кафедри туризму, професор, д.е.н. Ігор Журба.
Студенти груп ТУР-20-1, ТУР-19-1, ТУР-18-1 (спеціальність 242 «Туризм»); ГРС-20-1, ГРС-19-1 (спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа»); МН-20-1, МН (БА)-20-2 (спеціальність 073 «Менеджмент») та ПУА-20-1 (спеціальність 281 «Публічне управління і адміністрування») мали можливість поспілкуватися з менеджерами та директорами топових 5-зіркових готелів, зрозуміти, які можливості та перспективи розвитку у обраній ними професії їх чекають, якими ключовими компетенціями та знаннями необхідно оволодіти, щоб бути успішним на ринку праці.
У ході зустрічі взяли участь у обговоренні і декани вищезгаданих закладів вищої освіти, які наголосили на необхідності і актуальності такого роду заходів!
Цей симбіоз теоретичної та практичної підготовки фахівця сфери обслуговування – запорука успіху та професіоналізму!
Ігор Журба, завідувач кафедри туризму