Акредитація Освітньої програми “Туризм” другого (магістерського) рівня вищої освіти завершена

  • Home
  • 2020
  • Грудень
  • 16
  • Акредитація Освітньої програми “Туризм” другого (магістерського) рівня вищої освіти завершена

На засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (протокол №24(41) 15 грудня 2020 року  одноголосним рішенням було акредитовано освітню програму «Туризм» другого (магістерського) рівня терміном на п’ять років.

Варто зазначити, що з дев’яти критеріїв, якими оцінювалася якість забезпечення освітнього процесу спеціальності «Туризм», три критерії отримали найвищу оцінку «А», що вказує на наявний інноваційний, взірцевий характер за такими складовими: «Доступ до освітньої програми та визнання результатів», «Контрольні заходи, оцінювання здобувачів вищої освіти та академічна доброчесність» і «Прозорість та публічність». Решта критеріїв відповідають рівню «В».

Фото

Колективом Хмельницького національного університету, зокрема підрозділами, які входять у підпорядкування проректора з науково-педагогічної діяльності Матюха С.А., проведена титанічна робота щодо відповідності критеріїв, які висуваються до освітніх програм такого рівня.

Однак, ґрунтовний самоаналіз освітньої діяльності за цим фахом, зустрічі із стейкхолдерами, врахування особливостей Подільського регіону та рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, вивчення ринку праці тощо дозволили намітити цілу низку напрямів, які стають ключовими у подальшому розвитку освітньої програми «Туризм». Перспективи вдосконалення освітньої програми, перш за все, полягають в оновленні стратегічних завдань в контексті студентоцентрованого підходу, активне залучення до освітнього процесу провідних викладачів, фахівців сфери туризму з європейських країн, запровадження дуальної освіти для здобувачів, отримання грантів з метою інтеграції світового досвіду в освітній процес,організація довгострокових закордонних стажувань викладачів кафедри, що забезпечують освітню діяльність за ОП, урізноманітненні форм практико-орієнтованого навчання за рахунок розширення географії баз різновиду практики студентів; удосконаленні механізмів формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів.

Перспективною також є розробка механізму визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті; створення наукової лабораторії для проведення досліджень за фахом та використання елементів науково-дослідної роботи в навчальному процесі; залучення стейкхолдерів до організації освітнього процесу та обміну досвідом.

Отже, одержання сертифікату про акредитацію освітньої програми є лише першою сходинкою та проміжним етапом у забезпеченні якості освітнього процесу і перед колективом кафедри міжнародних відносин та туризму Хмельницького національного університету поставлені нові завдання, вирішення яких забезпечить здобувачам вищої освіти отримання якісних та сучасніих знань!

Журба І.Є.,

проф., завідувач кафедри

міжнародних відносин та туризму