Тренінгова агенція “SMART HORECA”

КРУГЛИЙ СТІЛ: «СУЧАСНІ ФАХІВЦІ СФЕРИ HORECA: ПЕРСПЕКТИВИ, ПРОБЛЕМИ, НАДІЇ, ВІЗІЇ»

8 жовтня 2024 року на кафедрі туризму та готельно-ресторанної справи відбувся круглий стіл під назвою «Сучасні фахівці сфери HORECA: перспективи, проблеми, надії, візії». 

Учасниками круглого столу були професорсько-викладацький склад кафедри, запрошені зовнішні стейкхолдери та здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».

Метою круглого столу було обговорення викликів і перспектив підготовки фахівців сфери HORECA.

Із вступним словом до усіх присутніх звернулися декан факультету управління, адміністрування та туризму Євгеній Рудніченко, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Ігор Журба та директор туристичної агенції «Ніка-Тур-Вояж» Наталія Стрельбіцька.

Під час круглого столу виступили з доповідями:

• Ірина Мельник, д-р екон. наук, проф., завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи ЛТЕУ з темою «Реалії та перспективи реалізації дуальної форми навчання у закладах вищої освіти»; 

• Наталія Рогова канд. тех. наук, доцент, завідувач кафедри готельно-ресторанної та курортної справи ПУЕТ з темою «Інноваційні підоди до управління готельно-ресторанним бізнесом»;

• Злата Тягунова, канд. екон. наук, кар’єрна та HR консультантка, HR Trendwatcher, номінантка Премії HR ProAwards у номінації HR Influencer 2024 з темою «Як побудувати кар’єру у сфері гостинності під час війни»;

• Ольга Барилюк, керуюча VITA PARK «Сонячний Прованс» OPTIMA Hotel&Resorts з темою «Формула успіху готельного бізнесу – конкурентоспроможний фахівець»; 

• Дмитро Гриценко, виконавчий директор ресторанної компанії BRG (Best Restoraunt Group) з темою «Розвиток мережевого бізнесу»; 

• Анна Діль, співвласниця ГРК «Південна Брама», Ресторація «Шпігеля», кафе «Діоскурі» з темою «Важливість soft skills для фахівців готельно-ресторанного бізнесу»;

• Діана Кондратюк, операційний директор ресторану «Beef&Cake», співзасновник проєкту «BRG Catering» з темою «Перспективи розвитку кейтерингу в Україні»; 

• Олександра Заремба, керуюча піцерії «Мрія» з темою «Кадровий голод у сфері гостинності: реалії сьогодення»;

• Тетяна Томаля, канд. екон. наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, гарант освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» з темою «Ключові проблеми підготовки фахівців сфери гостинності»; 

• Наталія Антошкова, канд. екон. наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи з темою «Ресторанний сервіс очима споживача: результати дослідження»;

• Наталія Прилепа, канд. екон. наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи з темою «Локальна кухня – тренд сьогодення». 

До обговорення також долучились здобувачі, які поділилися баченням свого майбутнього у сфері готельно-ресторанного бізнесу та кейтерингу. 

Під час підведення підсумків круглого столу, Ігор Журба відзначив важливу роль у якісній підготовці фахівців у сфері гостинності та закцентував на важливості проведенні таких заходів у майбутньому.

Групою забезпечення ОПП Готельно-ресторанна справа та стейкхолдерами прийнято рішення створити на базі кафедри тренінгову агенцію «SMART HORECA», метою якої є розвиток сфери гостинності регіону через вдосконалення професійних якостей фахівців готельно-ресторанного бізнесу.

У цілому круглий стіл пройшов досить продуктивно та змістовно. Дякуємо усім учасникам за цікаву інформацію та жваву дискусію. Сподіваємося, що його результати стануть потужним підґрунтям для перспективної, подальшої співпраці у підготовці фахівців сфери HORECA та відбудови України.

Реалізовані заходи в межах тренінгової агенції

“SMART HORECA”

ДатаНазва заходу УчасникиОпис заходу
21 лютого 2025 рокумайстер-клас по капінгу від кавової компанії “3 Champs Roastery” м. Київ. здобувачі освіти ОПП Готельно-ресторанна справа разом із викладачамиУчасники заходу відточували майстерність у технології капінгу елітних сортів кави Індонезії, Ефіопії, Колумбії, Кенії, Перу, де не лише оцінювали аромат, гіркоту, кислотність, а й вчилися визначати відмінності ягідно-фруктових нот арабіки та робусти.
Також цінним для майбутніх фахівців сфери гостинності став розбір інноваційних технік обробки кави “анаеробна”, “термошокова” та “інф’юзна”.
Приємно вразила висока соціальна відповідальність компанії, яка прагне популяризувати кавову еко-культуру серед українських споживачів через реалізацію крафтової кави, яка вирощена без використання будь-яких хімічних елементів з метою захисту бджіл кавових плантацій.
Як висновок, ароматна чашка кави – це не лише приємна емоція, а й успішний бізнес-кейс при професійному підході.